|
Biztosítási
kárügyintézés |
|
2004-től biztosítási kárügyintézést is vállalunk a sérült gépkocsi
szállításától a kárfelvételen át az autó javításáig. Minden terhet
átvállalunk az ügyféltől.
A kárt szenvedett gépkocsit szükség esetén a helyszínről telephelyünkre
szállítjuk. Irodánkban az ügyfelünk részletes tájékoztatást kap a
kárrendezés folyamatáról, majd meghatalmazást ad részünkre a
kárfelvételre, kárügyintézésre és a javításra. Biztosítjuk számára a
megfelelő nyomtatványokat, segítünk azok kitöltésében. Hiteles
gépjárművek esetében eljárunk a hitelező banknál is. Csak egyetlen
feltételt szabunk: a törlesztőrészletben ne legyen elmaradást (ezt
minden esetben kérjük igazolni). Ugyanez vonatkozik a cascós károkra is.
A kárfelvételre a kárbejelentést követően 2-3 napon belül kerül sor
telephelyünkön. Igyekszünk a biztosítókkal és a hitelintézetekkel napi
kapcsolatban lenni, s jó viszonyt ápolni velük. Tisztázott jogalap
esetén az ügyfél tájékoztatása után megkezdjük a javítást. Amennyiben
rendőrségi eljárás van folyamatban, a jogerős határozat megszületéséig
egyéni elbírálás alapján javítjuk a gépkocsit (az ügyfél nyilatkozik
arról, hogy amennyiben a biztosító kárigényét elutasítja, a javítás
költségét részünkre rendezi). Előleget nem kérünk, részünkre az ügyfél
legfeljebb a káreseményen felüli javításokat rendezi.
Cascós károk esetén az önrész mértékét – ugyancsak egyedi elbírálás
alapján – az esetek nagy részében teljesen vagy részben átvállaljuk.
A kárrendezéshez szükséges dokumentumok:
- Baleseti bejelentő (kék-sárga) vagy rendőrségi igazolás
- Jogosítvány fénymásolat
- Érvényes forgalmi engedély
- Törzskönyv vagy a hitelező bank neve, a hitelszerződés száma és az utolsó befizetést igazoló csekk
- Aláírási címpéldány (cégek esetén)
- Cégbélyegző (cégek esetén)
- Meghatalmazás cégünk részére az eljárás lefolytatásához
- Gépjármű kárbejelentő
|
|